Şərqi Asiya və Amerika arasında fəaliyyət göstərən bir çox kommersiya aviaşirkətləri Sakit Okeanın üzərindən uçmağa üstünlük vermir, çünki, üzərindən keçərkən təhlükəli nəticələrə səbəb ola bilər.

İndex.az xəbər verir ki, aviaşirkətlər okeanlar üzərində uçmaq əvəzinə quruda “əyri” marşrutlar üzərində uçmağa üstünlük verir.

Qurudakı “əyri-bucaqlı” marşrutlar okean üzərindəki düz yollardan ümumiyyətlə daha qısadır. Misal üçün, ABŞ-dan Yaponiyaya uçan təyyarə havaya qalxdıqda, Kanada və Alyaska üzərində əyri bir marşrutla uçaraq ən qısa və ən qənaətli uçuşu həyata keçirəcək.

Xəritəyə baxdığınız zaman Yer düz görünür və istədiyiniz təyinat yerinə gedən düz xətt ən qısa yol kimi görünür. Bununla belə, Yer əslində sferikdir və əyri yol iki yer arasındakı ən qısa məsafədir.

Əyri marşrutlar uçuş xərclərini azaltmağa kömək edir. Eyni zamanda, istehlakçılar üçün bilet qiymətləri aşağı düşür.

Beləliklə, Sakit Okeanın üzərindən uçmamaq aviaşirkətlərə həm yanacağa, həm də vaxta qənaət edir. Şərqi Asiya və Amerikada fəaliyyət göstərən bütün aviaşirkətlər üçün Sakit Okean üzərindən uçmamaq ən məntiqli seçim olardı.

Əksər uçuşlar dəniz və okean kimi su obyektləri üzərində sərf olunan vaxtı minimuma endirmək üçün planlaşdırılıb. Bunun səbəbi, fırtınaların qurudan daha çox su üzərində baş verməsi ilə bağlıdır.

Sakit Okeanın üzərindəki hava tez-tez təlatümlü olur. Bəzi ərazilərdə çoxlu tufan var, ona görə də uçmaq üçün təhlükəsiz mühit hesab edilmir.

Reaktiv axını troposfer səviyyəsində baş verən güclü meh növüdür. Bu hava cərəyanları Yerin fırlanması səbəbindən əsasən Qərbdən Şərqə doğru axır. Reaktiv axını ilə eyni istiqamətdə uçmaq təyyarənin vaxtına və yanacağına qənaət edə bilər. Amma əks istiqamətdə uçmaq təhlükəli turbulentliyə və potensial ziyana səbəb olur.

Sakit Okean kimi böyük bir su hövzəsi üzərində uçarkən təcili eniş üçün təhlükəsiz yer yoxdur. Təyyarədə olan hər kəsin sağ qaldığını fərz etsək belə, xilasedicilərin Sakit okeana düşən təyyarəni izləmək və xilas etmək şansı çox az olacaq.