Maliyyə şöbəsinin müdiri (Baş mühasib)

Son tarix 09 sen 2023

Müraciət et: 

Vəzifə funksiyaları:

Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material qiymətlərinin və əsas vəsaitlərin uçotunun təşkili,  iş və xidmətləri yerinə yetirmək;Dövlət büdcəsi ilə hesablaşmalar, öhdəliklərin vaxtında ödənilməsi;Bank əməliyyatlarının aparılması, ödəmə tapşırıqlarının düzgün tərtib olunması, bank çıxarışlarının sistemə işlənməsinə nəzarət etmək;Aylıq və gündəlik daxili hesabatların, yuxarı təşkilatların, vergi və DSMF hesabatlarının hazırlanmasında iştirak və nəzarət etmək;Debitor və kreditorlarla hesablaşmalar, ödənişlər, aylıq üzləşmə AKT-larının tərtibi və nəzarəti;Vergi və audit yoxlamaları zamanı məlumatları düzgün və dolğun formada təqdim edilməsini təşkil etmək.Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:Maliyyə-mühasibat uçotu üzrə bakalavr dərəcəsi;Müvafiq sahə üzrə minimum 7 il iş təcrübəsi;Yüksək səviyyədə kompüter və ofis proqramları barədə biliklər;Peşəkar mühasib sertifikatının olması mütləqdir;Tikinti sahəsi üzrə və dövlət qurumlarında iş təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcək.Müraciət etmə qaydaları:

Xahiş olunur CV-lərinizi 31 Avqust 2023-cü il tarixinədək e-poçtun mövzu (“subject”) hissəsində “Maliyyə şöbəsinin müdiri – Baş mühasib” qeyd etməklə göndərəsiniz.

Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.

Sənəd dövriyyəsi və arxiv şöbəsinin müdiri

Son tarix 01 sen 2023

Müraciət et: 

Öhdəliklər:Xidmətdə kargüzarlıq, sənəd dövriyyəsi və arxiv işinin təşkilinin və təkmilləşdirilməsinin həyata keçirilməsini təmin etmək;Xaric olan sənədlərin aidiyyəti üzrə göndərilməsini, təsnifləşdirilməsini və statistik hesabatların aparılmasını təmin etmək;İşçi qruplarının, komissiyaların iclaslarında iştirak etmək, iclas (toplantı) protokolları və əmrləri tərtib etmək, razılaşdırmaq və yayımlamaq;Elektron sənəd dövriyyəsi sisteminin effektiv istifadəsinin təşkil edilməsi və onun təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflərin verilməsi; Elektron sənəd dövriyyəsi sisteminin iştirakçıları arasında elektron sənəd mübadiləsinin və sistem çərçivəsində sənədlərin hərəkəti üzrə uçot aparmaq;İdarələrarası elektron sənəd dövriyyəsi çərçivəsində elektron sənəd mübadiləsini bilavasitə həyata keçirmək, məsul şəxs qismində çıxış etmək.Tələblər:Ali təhsil;Sənəd dövriyyəsi sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi (dövlət qurumlarında iş təcrübəsinin olması arzuolunandır);Kargüzarlığın aparılmasına dair təlimat üzrə biliklər;İngilis və rus dillərini bilməsi arzuolunandır;Ofis proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;Detallara diqqətlə yanaşmaq;Təşəbbüskar olmaq.Müraciət etmə qaydaları:

Xahiş olunur CV-lərinizi 31 Avqust 2023-cü il tarixinədək e-poçtun mövzu (“subject”) hissəsində “Sənəd dövriyyəsi və arxiv şöbəsinin müdiri” qeyd etməklə göndərəsiniz.

Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.

Construction manager

Son tarix 01 sen 2023 [email protected]

Vəzifə funksiyaları:Tikinti layihələrini qrafikə, standartlara və büdcəyə uyğun olaraq əvvəldən sona qədər planlaşdırmaq, təşkil etmək, istiqamətləndirmək, nəzarət etmək və qiymətləndirmək;Müqavilə üzrə işin icra şərtlərinə əməl edilməsinə nəzarət etmək;İşin gedişatı ilə bağlı hesabatlar hazırlamaq;Keyfiyyətli tikinti standartlarını və müvafiq tikinti texnikasından istifadəni təmin etmək;Tikinti işçiləri üçün hədəflərin, məqsədlərin və məsuliyyətlərin müəyyən edilməsini təmin etmək;İşin gedişatını və materialları yoxlamaq, işçilərin sağlamlıq və təhlükəsizlik qaydalarına əməl etmələrini təmin etmək üçün əraziyə səfərlər etmək;Layihə zamanı baş verə biləcək hər hansı gözlənilməz problemləri aradan qaldırmaq.Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:Tikinti menecmenti, və ya mühəndislik sahələri üzrə bakalavr dərəcəsi;Müvafiq sahə üzrə  7 il iş təcrübəsi;Yüksək səviyyədə kompüter və ofis proqramları barədə biliklər (AutoCAD, MS);PMI (PMP) sertifikasiyası, Prince 2 və ya layihələrin idarəedilməsi sahəsində digər sertifikasiyalar arzuolunandır;Azərbaycan və İngilis dilində səlis ünsiyyət bacarıqları (şifahi/yazılı);Xüsusi qeyd: Ezamiyyələrə hazırlıqlı olmalıMüraciət etmə qaydaları:

Xahiş olunur CV-lərinizi 31 Avqust 2023-cü il tarixinədək e-poçtun mövzu (“subject”) hissəsində “Construction manager” qeyd etməklə adresinə göndərəsiniz.

Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.