Azərpoçt

Layihələr üzrə analitik

Son tarix 10 sen 2023 - 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Layihələrin gedişatına nəzarət edilməsi və iş axınını yolunda saxlamaq üçün komanda üzvlərinin koordinasiyası;
  • KPI-ları yerinə yetirmək üçün layihənin bütün proseslərinin ümumi idarə edilməsi;
  • Performansı optimallaşdırmaq üçün layihə məlumatlarını təhlil etmək və fikirlər hazırlamaq.
  • Vaxt qrafikini izləməklə layihələrə davamlı olaraq nəzarət edilməsi, mərhələlərin gedişatının və keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi, zəruri hallarda risklərin azaldılması üzrə təkliflərin verilməsi;
  • Layihələrin sənədləşmə prosesinin standartlara uyğun hazırlanması və həyata keçirilməsi;
  • Layihə ilə bağlı təqdimatların hazırlanması, görüşlərin təşkil edilməsi və bu təqdimatların layihənin maraqlı tərəflərinə çatdırılması;
  • Digər layihə qrupları ilə koordinasiyanın həyata keçirilməsi;
  • Layihələrlə bağlı hesabatlar, arayışlar və məlumatların hazırlanması;
  • Layihə xərclərinin izlənməsi və lazımi məlumatların təqdim edilməsi.

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Ali təhsil (Analitika vəya Layihə idarəedilməsində olması üstünlükdür)
  • Layihələrin idarə edilməsi sahəsi üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • PMP, PMI-ACP, CAPM və ya sahə üzrə digər sertifikatları olan namizədlərə üstünlük verilir;
  • Agile metodologiyalarından (Scrum) üzrə biliklər
  • Səlis Azərbaycan dili biliyi (Rus və İngilis dili biliyi üstünlükdür);
  • Yüksək səviyyədə MS Office proqramlarında (xüsusilə, MS Excel, MS Power BI və MS Power Point, Visio) işləmək bacarığı,
  • Əla ünsiyyət və təqdimat bacarığı
  • Analitik düşüncə, nəticəyönümlülük və problem həll etmə bacarığı;
  • Ünsiyyətcillik, komandada işləmə və liderlik bacarıqları;
  • Sənədlərin idarə edilməsi və layihə idarəetmə vasitələrindən istifadə etmək bacarığı.

İş şəraiti:

  • 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə) ;
  • Korporativ nömrə ilə təmin olunma ;
  • Bazar rəqabətli əmək haqqı ;
  • İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində  “Layihələr üzrə analitik” qeyd etməklə CV-lərini göndərə bilərlər.

 

Əməliyyatlar üzrə menecer (Karqo layihəsi)

Son tarix 10 sen 2023 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin ümumi məqsədlərinə və bazar tendensiyalarına uyğun olaraq karqo layihəsi üçün hərtərəfli strateji planlar hazırlamaq və icra etmək.
  • Layihənin genişlənməsinə, şaxələndirilməsinə və uzunmüddətli davamlılığına rəhbərlik etmək üçün tədbirlər planı hazırlamaq.
  • Əməliyyat maneələrini və təkmilləşdirilməsi lazım olan sahələri müəyyən etmək; səmərəliliyi artırmaq və prosesləri sadələşdirmək üçün strategiyalar hazırlamaq və həyata keçirmək.
  • Trendləri müəyyən etmək, əməliyyat performansını ölçmək və təkmilləşdirmə üçün fəaliyyət planlarını hazırlamaq üçün məlumatları və əsas performans göstəricilərini (KPI) təhlil etmək.
  • Müştərilər və maraqlı tərəflərlə onların xüsusi karqo tələblərini anlamaq və yüksək səviyyədə müştəri məmnuniyyətini təmin etmək üçün sıx əməkdaşlıq etmək.
  • Performans hədəflərinə çatarkən resursların sərfəli şəkildə bölüşdürülməsini təmin edərək, əməliyyat büdcəsini hazırlamaq və idarə etmək.
  • Xərclərə qənaət imkanlarını müəyyənləşdirin və əməliyyat xərclərini optimallaşdırmaq üçün strategiyaları həyata keçirmək.
  • Yük daşıyıcıları, nəzarətçilər və logistika koordinatorları da daxil olmaqla əməliyyat heyətinə rəhbərlik etmək və onlara nəzarət etmək.
  • Yüklərin sənaye standartlarına və qaydalarına uyğun olaraq idarə olunmasını, saxlanmasını və daşınmasını təmin etmək üçün keyfiyyətə nəzarət tədbirlərini həyata keçirilməsi və tətbiq edilməsi.
  • Lazımi icazə və lisenziyaları saxlamaq üçün müvafiq tənzimləyici orqanlarla əməkdaşlıq etmək.

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Ali təhsil (Biznesin idarə edilməsi, Logistika, Təchizat Zəncirinin İdarəedilməsi, vəya Layihə idarəedilməsi olması üstünlükdür)
  • Kargo layihələrin idarə edilməsi (vəya karqo şirkətlərində) üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Səlis Azərbaycan dili biliyi (Rus və İngilis dili biliyi üstünlükdür);
  • Yükün idarə edilməsi prosedurları, daşıma rejimləri və logistika prinsipləri haqqında güclü anlayış.
  • Yüklərin izlənməsi, inventarların idarə edilməsi və əməliyyat təhlili üçün müvafiq proqram və sistemlərdən istifadə bacarığı.
  • Əla ünsiyyət və təqdimat bacarığı
  • Analitik düşüncə, nəticəyönümlülük və problem həll etmə bacarığı;
  • Ünsiyyətcillik, komandada işləmə və liderlik bacarıqları;

İş şəraiti:

  • 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə) ;
  • Korporativ nömrə ilə təmin olunma ;
  • Bazar rəqabətli əmək haqqı ;
  • İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində  “Əməliyyatlar üzrə menecer (Karqo layihəsi)” qeyd etməklə CV-lərini göndərə bilərlər.