Azərbaycan Dəmir Yolları
Risklərin və keyfiyyətin idarə edilməsi departamentinin Keyfiyyət təminatı şöbəsinin Aparıcı mütəxəssisi
Son tarix 24 avq 2023
Vəzifə öhdəlikləri:
- Keyfiyyət İdarəetmə sisteminin tələbləri istiqamətində lazımi Qaydaların, Təlimatların, Prosseslərin, Prosedurların və digər oxşar sənədlərin tərtibatı, müvafiq dəyişkliklərin olunması;
- Cəmiyyətin Keyfiyyət Menecment Sisteminə aid tələblərin struktur vahidlərində mənimsənilməsi və tətbiq olunması işinin təşkili;
- Keyfiyyət İdarəetmə Sisteminin planlaşdırılması, daxili sənədlərin (proses, prosedur, təlimat və digər oxşar sənədlər) hazırlanması, idarə edilməsi, düzəldici fəaliyyətlərə, illik hədəflərin izlənilməsinə nəzarət edilməsi;
- Uyğunsuzluqların araşdırılması, onların səbəblərinin aradan qaldırılması və oxşar uyğunsuzluqların gələcəkdə baş verməməsi üçün aidiyyəti struktur vahidlərlə birlikdə qabaqlayıcı tədbirlərin hazırlanması zamanı təkliflərinin verilməsi;
- Aradan qaldırılmış uyğunsuzluqların səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi və təhlili;
- Rəhbərliyik tərəfindən keçirilən iclaslar üçün tələb edilən materialların hazırlanmasında iştirak;
- Rəhbərliyin baxış icmalı iclaslarının gündəliyinin hazırlanmasında iştrak;
- Təlim ehtiyaclarının müəyyənləşdirilməsində struktur vahidlərə metodiki köməklik göstərilməsi;
- Cəmiyyətin struktur bölmələrinin illik hədəflərinin izlənilməsi, hesabatının tərtibi ;
- Təlimlərin keçirilməsinin təşkili, təlim keçmə və effektivliyinin yoxlanılmasının təmini;
- Vəzifə öhdəlikləri ilə əlaqədar aylıq, rüblük və illik hesabatları hazırlamaqla şöbə müdirinə, o cümlədən departamentin müdirinə təqdim edilməsi;
- İdarəetmə sistemləri üzrə daxili audit (yoxlama) planlarını hazırlanmasında iştirak; İdarəetmə sistemləri tələblərinə uyğun daxili auditlərin keçirilməsində iştirak etmək və audit hesabatlarının tərtib edilməsi;
- Korporativ kodeksinə əməl edilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, Hüquq);
- Keyfiyyət sahəsində minimum 5 (beş) il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini sərbəst bilməli (ingilis və rus dillərini bilməsi arzu olunandır);
- MS Office, Outlook və dioqram proqramları (MS visio, Draw.io) üzrə sərbəst işləmə bacarığına malik olmalı;
- Mövcud avtomatlaşdıırılmış informasiya sistemlərində işləmək bacarığı.
- İşgüzar yazışma qaydalarının əsaslarını bilməli;
- Peşəkar ünsiyyət psixologiyasını bilməli.
Müraciət etmə qaydaları:
Vakansiya tələblərinə uyğun namizədlər 23.08.2023-cü il tarixinə qədər müvafiq olaraq aşağıda qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
Risklərin və keyfiyyətin idarə edilməsi departamentinin Keyfiyyət təminatı şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 24 avq 2023
Vəzifə öhdəlikləri:
- Cəmiyyətdaxili sənədlərin - funksional prosedur, proses, təlimatların və digər oxşar sənədlərin yaradılması, işləkliyinin təmin edilməsi və müvafiq dəyişkliklərin olunmasında iştirak;
- Keyfiyyət idarəetmə Sistemlərinin tələblərinin icra edilməsi istiqamətində fəaliyyətlərdə iştirak;
- Düzəldici fəaliyyətlərin aşkarlanması, fəaliyyət planlarının tərtibatı və onların icrasına nəzarət edilməsində iştirak etmək;
- Keyfiyyət idarəetmə sistemləri tələblərinə uyğun (İSO 9001) daxili auditlərin keçirilməsində iştirak etmək, aşkar edilmiş uyğunsuzluqların aradan qaldırılması istiqamətində tənzimləyici tədbirlərin icrasına nəzarət edilməsi;
- Vəzifə öhdəlikləri ilə əlaqədar aylıq, rüblük və illik hesabatları hazırlamaqla aidiyyatı şəxslərə təqdim edilməsi;
- Cəmiyyət üzrə Beynəlxalq Keyfiyyəti İdarəetmə Sistemi standartlarının tətbiqinin həyata keçirilməsində fəal iştirak olunması.
Tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat);
- Keyfiyyət sahəsində minimum 3 (üç) il iş təcrübəsi;
- Biznes proseslərinin idarəedilməsi üzrə təcrübəyə malik olmalı;
- Azərbaycan dilini sərbəst bilməli (ingilis və rus dillərini bilməsi arzu olunandır);
- MS Office, Outlook və dioqram proqramları (MS visio, Draw.io) üzrə sərbəst işləmə bacarığına malik olmalı;
- Mövcud avtomatlaşdıırılmış informasiya sistemlərində işləmək bacarığı.
- İşgüzar yazışma qaydalarının əsaslarını bilməli;
- Peşəkar ünsiyyət psixologiyasını bilməli.
Müraciət etmə qaydaları:
Vakansiya tələblərinə uyğun namizədlər 23.08.2023-cü il tarixinə qədər müvafiq olaraq aşağıda qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
Rəqəmsal Marketiq şöbəsində Mütəxəssis
Son tarix 24 avq 2023
Vəzifə öhdəlikləri:
- Rəsmi rəqəmsal kommunikasiya platformaların yaradılması və idarə olunması (Rəsmi veb səhifə və sosial şəbəkə səhifələr);
- Rəsmi rəqəmsal kommunikasiya platformaları üçün kontentin yaradılmasında və yerləşdirilməsində iştirak etmək (Rəsmi veb səhifə, mobil əlavə və sosial şəbəkə səhifələr); Rəqəmsal reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq, optimallaşdırmaq və həyata keçirmək;
- Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlamaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI / KPI və s.);
- Veb səhifənin texniki təhlili və admin hissədə işləmək; SEM və Facebook Pixel üzrə təcrübə, targeting bacarığı (Meta Ads və Google Ads);
- SEO işlərinin həyata keçirilməsi,texniki komanda ilə işləmək bacarığı;
- Google Analytics və Google Search Console ilə veb analizin aparılması, uyğun fəaliyyətinin planlaşdırılması;
- Email / sms marketinq kampaniyalarının yaradılması və analiz edilməsi.
Tələblər:
- Ali (Marketinq, İqtisadiyyat, Biznesin təşkili və idarə olunması);
- Ən azı 2 ildən çox rəqəmsal marketinq sahəsində iş təcrübəsinə malik olmaq;
- Azərbaycan və Rus dili səlis (İngilis dili arzu olunandır);
- MS Office proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə etmək bacarığı;
- Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Task management);
- Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı;
Müraciət etmə qaydaları:
Vakansiya tələblərinə uyğun namizədlər 23.08.2023-cü il tarixinə qədər müvafiq olaraq aşağıda qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
